En kväll på vischan!

For ut till Jens mamma idag, eller där hon bor på sommaren. Ca 2.5 mil utanför Umeå, nordvästlig riktning! Käkade god mat och jordgubbar med rulltårta till efterrätt (kolhydratsjakten får vänta tills på söndag...). Jag är minst sagt mätt. Satt och kikade på gamla kort från då Jens var liten också, hehehe. Alltid kul med bilder.

Annars har det inte hänt mycket mer ikväll. For direkt ut till landet när jag slutat jobba. Imorgon är det "Wheels" här i Umeå. Cruising med gamla bilar med andra ord. Får se om man sätter sig på någon uteservering eller om vi bara spanar från vårt fönster! Annars kanske det blir en liten roadtrip imorgon. Jens ville fara någonstans och jag röstade för Häggströms Modehus... Jag vet inte om han gick med på det, haha. Fick inget svar ;-) Annars kanske man kan dra ut till havet om det är finväder och spatsera runt lite!

Sysslar ni med något speciellt i helgen eller sitter ni bara på röven?! ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade faktiskt planerat en picnic med mina föräldrar idag, men nu regnar det så jag vet inte vad det blir med den planen... Men jag tror att det kanske blir en utflykt ändå, man får väl sitta intryckt i bilen och glo. :)

2008-06-28 @ 08:04:01
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Äter äter och äter är vad man gör i helgen här hehe :P

2008-06-28 @ 22:00:44
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0