En bra dag

Jag joggade idag. För första gången på jättelänge. Ville se om jag hade tappat mycket kondis. Men det gick faktiskt ganska enkelt! Eller, enkelt är väl att ta i, men det gick bra i alla fall! Blev nära på 4 km innan jag tagit med runt och var hemma igen. Hade säkert kunna ta 1 km till! Nästa gång får det bli rundan ner till älven! :-)

En annan bra sak är mitt hår. Det är blankt, fint och lättskött för tillfället. Och framförallt, nu har jag min egna hårfärg igen. För er som inte vet färgade jag mitt hår mörkbrunt hösten 2006, blev less våren 2007 och har hållit på att färga tillbaka det till min riktiga färg. Och nu är det den! Inget blekmedel eller så i knappt, förutom i topparna! :-)



Kommentarer
Postat av: ullis

Härligt tjejen!

Det är ju skitkul att jogga och min förhoppning är naturligtvis att fettförbränningen ska bli GRYM :o)

Kul att du har din egen hårfärg. Sånt där är alltid kul och sån extra focus kan det bli på håret under sommaren.

2008-06-15 @ 10:25:16
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0