Det här med de tidiga mornarna...

... är ju inte så dumt som sagt. Nu har jag jobbat klart, cyklat de 4.5 kilometrarna hem och klockan är inte ens 12! Skall fixa lite tonfisk till lunch om ett tag hade jag tänkt. Sedan ska jag renskriva mitt städschema... Det går knappt att läsa vad det står samt att det är pilar hit och dit. Skulle inte förvåna mig om jag har glömt något idag. Men de kommer väl och säger till om så är fallet! De kan väl inte begära att man skall kunna allt klockrent första dagen ;-)

Appropå cyklingen. På vägen dit höll jag tamejfan på att avlida. Nog för att jag har spinnat en del i mina dagar, men det var ju 100 år sen. Arslet värkte samt att det lutade uppför i princip hela vägen dit. Var ju svettig när jag kom fram! Hemvägen var ju lite lättare om man säger så. Nog för att man måste trampa nästan hela tiden, men inte alls lika jobbigt som ditvägen! Känns bra i alla fall, snacka om att jag fått motion idag. Glömde såklart min nya stegräknare, men jag ska försöka plocka på mig den imorgon. Intressant att se hur många steg den registrerar på både cyklingen och allt man går på jobbet!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Det var så lite så ;) Ja det är kul att kika runt! Jag hittade jättemånga som gjorde designer men skrev bara upp de duktigaste :)

2008-06-30 @ 14:07:38
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0