Det är typiskt

Trots att jag varit vaken närmare 17 timmar så är jag inte trött. Vid 21 var jag det, men inte nu längre. Dessutom är det stekhett i lägenheten så jag kommer väl ligga och sno in mig i lakanen. Haha, misär.

Ska väl ändå göra ett försök nu. Läsa lite förs så kanske jag somnar relativt fort i alla fall

Nya tag imorgon. Skall cykla med mina svinstela ben igen och hoppas att jag inte är allt för sjöblöt när jag kommer fram, haha! Känner jag mig riktigt på G kanske jag gör ytterligare ett nytt middagsrecept också!

God natt!

Kommentarer
Postat av: annika

Maten såg ju jättemumsig ut, måste jag testa, lät så gott med apelsin! Hoppas du kan somna nu då :) Jag ska också kämpa mig i säng. Kram!

2008-06-30 @ 23:05:44
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0