Bloggen är seg

Inte speciellt otippat. Skrev ett inlägg för längesedan som inte publicerats ännu. Det kanske dyker upp samtidigt med detta. Var förvisso bara en bild på en nyckelpiga, men ändå! :-)

Klickade inte hem några postorderkläder förut heller... Men det kliar fortfarande i fingrarna ;-) Jag borde ta tag i att lägga ut lite kläder på Tradera till att börja med innan jag shoppar massa saker. Ska bannemej sortera kassen med för stora kläder redan nu! Se vad som kan säljas och inte. Framför några avsnitt av Greys :P

PS/ Ja nu kom det förra inlägget upp också! Knäppt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0