Another day...

Torsdag. Blir samma jobbvända idag med + ett nytt ställe idag med. Men jag tror det bara var 1 timma eller något som man har där så det kommer ju inte ta lång tid.

Annars då? Jo jag har som en knöl bakom örat. Först trodde jag det var ett myggbett för den dök upp efter midsommarafton. Men den känns alldeles stenhård och gör ganska ont... Nu imorse kände jag ett till ömt ställe just bakom örsnibben, inte en lika tydlig knöl men en liten upphöjning i alla fall. Den kanske sitter 1,5 cm från den andra... Vad kan det vara? Jens sa att det kanske var en innåtfinne? Jag vet inte, har knappt haft någon sådan men de brukar väl inte vara hårda som en liten fettknöl. Och fettknöl är det ju inte för de gör väl inte ont?

Jaja... Försvinner det inte får jag väl kolla upp.

Dags att borsta tänderna och ta på sig ansiktet :-P (dvs. sminka mig)

Kommentarer
Postat av: Madde

Knölar bakom öronen kan man få vid körtelfeber. Jag hade knöl bakom örat och i bakhuvudet när jag hade det fast jag inte var dålig i övrigt direkt. Du kanske ska kolla upp?

2008-06-26 @ 09:02:23

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0