Tisdag

Jahapp. Då har man gjort sitt för idag med! Fasen vad min bak gjorde ont i morse då jag skulle cykla iväg! Trodde fan jag skulle få stå hela vägen, hahaha! Men den vart uppvärmd efter några minuter och gjorde inte fullt lika ont efter ett tag:-P

Vet inte riktigt vad jag skall roa mig med resten av dagen. Borde städa lite här hemma också, men jag får se om jag ids. Man blir ju lite lätt less på att städa om man säger så!

Hade förresten en skitkonstig dröm inatt. Något om att jag var tvungen att stänga massa dörrar. På jobbet är det så att man måste stänga en dörr för att komma genom en annan (säkerhetsskäl) så det var säkert därför. I alla fall så steg jag upp mitt i natten och stängde sovrumsdörren! Haha.. Jag minns det lite vagt när jag vaknade.

Nu blir det lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0