Tisdag

Gud vilka fyndiga rubriker jag skriver jämt... inte! Har lyckats kravla mig upp ur sängen idag också. Har blivit smart igen och lägger telefonen i fönstret så jag måste stiga upp för att stänga av alarmet. Somnade faktiskt före tolv igår med! Det är grymt. I söndags somnade jag också före 12 och missade slutet på Batman Begins.

Regnigt idag med så det får bli bussen igen. Var så less igår när jag fick gå en längre sträcka i spöregnet. Var upp till kontoret och lämnade en nyckel nämligen och hade inget paraply = dyngsur.

Näe. Dags att pilla i sig lite frukost kanske och ägna sig åt att kika på lite Nyhetsmorgon.

Förresten så har vi påbörjat reseplaner! I december eller januari blir det Thailand! Tjoho! Vi ville åka över jul och nyår först, men det är så dyrt så det kändes inte värt pengarna så det blir antingen i början på december eller någon gång efter nyår! Kommer bli asbra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos. Ursäkta nu mig men jag tänker skicka reklam här för att detta är något man inte kan missa!



Vill du missa chansen att få gratis biobiljetter genom att besöka sidor? OM INTE? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-22 @ 06:15:02
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: ullis

Bra idé det där med att lägga telefonen en bit bort så du verkligen MÅSTE kliva upp ur sängen :o)

Åhh jag skulle också vilja åka till Thailand, det är verkligen ett drömresmål för många tror jag.

Underbart :o)

2008-07-22 @ 10:35:35
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0