So tired

Ju längre in på veckan det är desto svårare är det att kliva upp på morgoen. Fan vad trött jag är på fredagar jämt. Så här var det då jag jobbade på VK också. På fredagarna släpade man sig dit...

Skall faktiskt ta bussen som gåt 6.45 idag. Det är svinvarmt ute redan (+20 i skuggan) och jag orkar inte cykla. Har så ont i baken och orkar inte bli svettig idag :-P Kanske får ork till att träna lite sedan istället! Ska köra styrkeprogrammet hade jag tänkt!

Nu blir det frukost till att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0