Rösta på mig! ;P

Nu kan ni rösta på MIG i den här tävlingen eller vad man skall kalla det. Lite konstigt att några fick kollage etc och andra inte. Ja ni ser om ni klickar in på sidan. Snacka om att leda folk hur de skall rösta eller favorisera helt enkelt... tycker jag då. Klart man röstar på sådant man kan se och slippa klicka sig in på. Ska man göra sådant här borde det ju enligt mig vara lika villkor för alla.

Men men... Vet ju att jag inte har någon chans ändå mot kidsen som har flera tusen läsare om dagen. Alltid samma personer som vinner sådant där! =)

Men rösta ändå! ;-D

Innan kl. 22 ikväll!

Edit:
Tar tillbaka. Det kanske var så att hon inte hade hunnit göra till alla ännu ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Jo, men då är frågan.. varför gör dom henne smalare? Så där äckligt smal :S

2008-07-04 @ 17:48:28
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej där duktiga du! Som du säkert vet så håller jag i Swedish Fashion blogger Awards på min blogg och idag är det omröstning i kategorin "Best Webbdesign" (Länken nedan). Du är en av de nominerade så glöm inte att påminna dina läsare att rösta på dig :) Lycka till! Kramar, Alicia



http://www.aliciasstil.se/2008/july/alicias-stil-presents-swedish-fashion-blogger-6.html

2008-07-04 @ 18:04:42
URL: http:// www.aliciasstil.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0