Råkade somna igen

Åt middag och satte mig sedan för att se på lite TV i vardagsrummet. Tro på fasen att jag somnade sittande i fotöljen! Sov ca 2 timmar. Doh. Kommer väl bli svårt att somna ikväll skuller jag tro!

Skall se någon film nu hade vi tänkt i alla fall, så det blir en lugn och stillsam fredag. Imorgon ska vi på roadtrip ner till Örnsköldsvik, haha. Kommer bli gold. Ska se på Star Wars-utställningen och kolla lite i stan. Trots att man passerat Ö-vik 1000 ggr på väg till och från Umeå samt varit på Paradisbadet flera gånger så har jag aldrig gått i affärer där. Så det ska bli intressant att se vad de har att bjuda på!

Vad gör ni i helgen?! :)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hoppas ni får mysigt imorgon på er roadtrip då:)!

2008-07-11 @ 23:49:37
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0