Ösregn

Jättehärligt väder... inte! Har fasen inte motivation till någonting känns det som. Inte till att träna, inte till att äta nyttigt. Ingenting. Men jag gör det ändå för att jag "måste"... :-P Hyfsat ok i alla fall.

Ska fara till Nicklas och Erika sedan en sväng tydligen. Det var något med att äta pizza och killarna skulle väl spela tv-spel.... Kycklingsallad får det bli för mig. Ingen flötig pizza nu när jag ändå missköter mig tyillräckligt mycket. Själv ska jag inleda fas 2 i projekt "Åka utomlands när det är kallt och mörkt". Det innebär att manipulera Nicklas och Erika ännu mer än tidigare, hehe. Ska tjata tills de blir så less att de måste säga ja!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Pheeew. Jag trodde nämligen att det såg helt galet ut eftersom det gjorde det tidigare.

Så irriterande att det inte kan funka som det ska överallt tycker jag. Jäkla trixande!



Jag har också märkt det, att reklamen lägger sig som en kant inpå sidmenyn eller hur jag ska förklara. Störande.

Blogg.se verkar vara lata överlag när det gäller mycket, finns mycket dom skulle kunna arbeta på för att förbättra tycker jag... Vem vet, det kanske kommer?

2008-07-21 @ 15:38:59
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Karoline

svar: är det verkligen så lite som 2kg per år? det låter helt galet lågt isf hahaha. får ta och googla och greja lite :P

2008-07-21 @ 16:42:52
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: pokergirl

Visst är det trist väder! Jag som hade funderingar på att cykla till jobbet idag, skulle inte tro det!

2008-07-21 @ 16:52:16
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0