Morning

Det är mulet och pissigt regn idag = Jag orkar inte cykla...

Utöver det har musen till min dator lagt av så jag satte mig vid Jens dator istället. Han sitter så konstigt när han jobbar. Långt ner och tangentbordet långt ifrån så man knappt når att skriva. Drar alltid åt mig det :-P Fattar inte hur man kan sitta såhär, man borde ju få nackspärr!

Fan vad opepp jag känner mig idag... Ska upp på jobbet och lämna en nyckel också och se om de har mer jobb till mig. Hoppas... Kanske inte på en gång men längre fram hade inte varit dumt :-P

Dags att dra på sig ansiktet

Hej påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0