Mitt i veckan

Onsdag idag vilket innebär att halva veckan snart är gjord! =)

Igår skulle jag vara duktig och lägga mig redan vid 22.30 då Morden i Midsummer var slut. Men jag låg vaken ändå och kollade på Sex and the City till klockan 00. Sedan tog det ett tag innan jag somnade så det blev återigen inte mycket sömn. Borde för optimal funktion dagen efter somna åtminstone 23 så man får sova 6.5 timmar i alla fall. Men, men.

Ikväll är det Project Runway igen. Ska bli intressant att se vad deltagarna hittar på för kreation till Sarah Jessica Parker!

Nu iväg på cykeln (min bak värker idag med).

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-02 @ 06:26:42
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0