Med skoter över kvarken

Kom just hem från Växtholm efter en lyckad grillning. Fick mig ett glas vin också, hihi ;-) Lite skönt sådär mitt i veckan. Fick höra av Jens moster att det är nån snubbe som ska köra skoter över kvarken idag. Alltså från Sverige (Umeå) till Finland. Kan bli intressant. Han ska starta här nere i älven så man får väl masa sig dit och kolla! Kanske kan filma en snutt med.

Hur sjukt låter det inte. SNÖSKOTER på vatten. Kan inte annat än bli succé.  Fanns visst en artikel på Aftonbladet med såg jag nu...

Aja, lika bra man sticker så man får någon plats på bron!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-07-08 @ 21:08:46
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0