Långa dagar

Just nu känns det nästan som klockan är närmare 22 än 19. Blir ju så när man börjar jobba så tidigt! Bra är det ju för om man vill så kan man ju få mycket uträttat. Idag har jag inte gjort någonting dock. Bara slappat framför datorn och tv:n.

Imorrn tänkte jag försöka träna igen och eventuellt gå en sväng på stan. Jag får se. Vet inte vad jag ska göra där men tänkte att det kan vara kul och kika lite om det finns något kvar på sommar-rean, hehe. Inte för att jag borde slösa bort mina pengar... men ändå! Nåt litet fynd kanske ;-)

Imorrn ska jag på det andra jobbstället... där de hade en lynnig hund som bara skällde och morrade på en. Hoppas de tar reda på den så jag inte blir ensam med den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0