Jag har shoppat....

Alltså det är ju något fel på mig. Det är tur att jag inte har så mycket pengar för då hade de gått åt vill jag lova. Men jag har beställt en klänning från H&M nu som jag blev förälskad i. Kommer nog bli användbar i höst =) Hade en liknande från H&M förut som jag älskade, fast den var lila. Tyvärr gick den sönder så jag har slängt den.

298 kr kostar den i alla fall, men jag upptäckte att jag hade ju pengar till godo! Så det vart inte inte mer än 150 ca ändå! =) Chansade lite på storleken... så det blir spännande att se om det passar.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin eftersom den är höstig och "murrig" i färgerna! :)

2008-07-19 @ 19:10:53
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0