Inget cykelväder

Idag är det verkligen inget cykelväder. Regnigt och kyligt... Så jag tar bussen, hehe. Då är det gott om tid kvar innan jag måste gå! Vet inte riktigt vad jag skall hitta på att skriva förutom att jag känner mig svinseg idag. Kändes som jag bara hann lägga igen ögonen innan det var dags att kliva upp igen... Zzzz...

Försova mig höll jag också på att göra om jag inte hade vaknat till på en gång. Stängde nämligen av alarmet i tron om att jag skulle kliva upp (ist för att snooza). Vaknade som sagt till efter bara 5 minuter. Tur... Hade varit pinsamt att vakna 09 eller något, haha!

Ska fixa lite frukost nu! Ägg i någon form!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh också jättetrött idag! Ville inte alls gå upp när klockan ringde.. Men här skiner solen dock, hehe, som sagt alltid tvärtom :) Hoppas du får en fin dag!

2008-07-09 @ 08:24:35
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0