I did it!

Tog mig i kragen efter att jag ätit lunch och sett på ett avsnitt av Dr. Quinn på TV4 Guld, haha! Snörde på mig joggingskorna och begav mig ut för att svettas. Och svettas kan jag lova att jag gjorde. Varmt som satan var det och det rann ner i ögonen.

Note to self: Köp ett svettband att ha på armen.

Hur som helst joggade jag en minirunda. 2.74 km för att vara exakt... Haha. Knappt så det räknas kan man ju tycka men va fan. Sprang första kilometern på dryga 6:40 också! Men sedan gick det långsammare. Snitthastigheten blev 7:18 min/km. Så ungefär som förut med andra ord, lite snabbare. Så det kändes helt okej. Får väl se när jag tar mig iväg nästa gång men det är väl ungefär såhär:

En
gång (i veckan) är ingen gång
Två gånger är för att bibehålla konditionen
Tre gånger för uppbyggnad.

Jag är nöjd att det blev av i alla fall! Duscha nu och sedan invänta Jens så vi kan fara iväg på kalas.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du det är ju bra även "det lilla" !! Jissus! Jag var själv ut och blev nog ej mer än 2 km, men bättre än inget...

2008-07-14 @ 22:16:50
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0