Helgen är nära

God morning bloggen. Snart är det helg igen, gud vad skönt. Imorrn skall jag sova läääänge kan jag ju säga. Skall inte sätta något alarm! Skönt! Var segt att kliva upp nu imorse och jag känner mig trött. Ska faktiskt ta bussen till jobbet. Fy skäms va? ;-) Äh, men tänkte träna när jag kommer hem så det gör inget, får min dagliga motion ändå! Det var skönt att sova en halvtimma extra i alla fall.

Härligt väder ute idag igen... hoppas det håller i sig! Igår blev det ju mulet... suck. Får hoppas augusti blir en bättre solmånad! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Mm vi får verkligen hoppas augusti blir en varm och solig månad!! Ja ska bli så skönt med helg! Jobbar dock på sön så får inte en hel helg:( Men känner att jag behöver vila upp mig och bli helt frisk nu! Några planer för helgen då? :)

2008-07-18 @ 08:14:14
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0