En stund i solen

Har slappat lite på balkongen med ljudboken och en Magnumglass. Just det. Kunde inte hålla fingrarna borta! Men det var värt det. Kanske fick jag pyttelite färg också. Man kan ju alltid hoppas. Greklandsbrännan är ju i princip bortblåst så det hade ju inte varit dumt med lite ny färg! Så man slipper se ut som ett lik.

Åt körsbär också. Kanske inte ett så smart drag då jag är allergisk mot dem... Inte så jag dör men det kliar och känns lite tjockt i halsen. Är hövve dumt...

Nä, nu ska jag kika lite på TV och se om det finns någon film att se ikväll kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0