Chilla nu, hörni!

Läste det här nyss, om att man skall ta till vara på sömnen. Och det är ju faktiskt helt sant. Ofta sover man för lite. Som jag inatt t.ex, alldeles för lite. Inte bra för varken kroppen eller huvudet.

Folk stressar så mycket hela tiden som det står i artikeln. Man skall hinna göra så mycket att man glömmer bort att bara ta det lugnt. Man hinner inte varva ner på ledigheten utan irrar runt till alla stugor/campingplatser och alla människor man lovat att besöka under de stackars dagar man har ledigt. Inte undra på att folk får magsår och andra åkommor.

Näe, softa lite på semestern, ni som har någon. Det är det nog värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0