Bio ikväll

Om ca 2.5 timmar är det dags för Batman på bio. Har sovit lite i förebyggande syfte, haha. Filmen är ju 2,5 timmar lång och börjar inte förrän 21.30. Hade antagligen somnat annars :-P Det hade ju varit snyggt!

Vi var som sagt iväg till stranden idag med. Låg inte så länge och jag lyckades inte elda på ansiktet något mer direkt heller så de vita ringarna är kvar och lyser som aldrig förr :-P Men det kanske blir bättre när det lägger sig lite. Hoppas det för så här kan man ju inte gå och se ut! Hahaha. Ser ju förjävligt ut!

Imorgon tror jag att jag ska leta BH:ar på stan... Hittade en igår när jag var och kollade en snabbis på Lindex men orkade aldrig prova. Blir nog ingen strand i alla fall, men eventuellt på tisdag om jag lyckas få med mig någon. Jens ska väl arbeta!

Nu ska jag hänga lite framför TVn innan vi drar iväg!

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varsågod! :) Hoppas din dag har varit bra!

2008-07-27 @ 23:32:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Pokergirl

Testa MissYa på Ingrids och handla via Danmark. Jag har aldrig varit med om en så bra bh-kollektion. Dom sitter som gjutet och håller passformen i tvätten, guld värda! Sen kan du väl komma in och säga hej, jag sitter intill djurmagasinet.

2008-07-27 @ 23:35:10
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Tezz

Vill också se Batman, har ju hört att den ska vara så bra. Levde den upp till förväntningarna?

2008-08-03 @ 18:30:32
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0