4 dagar senare...

Började köra low carb/GI igen i måndags ju. Och hittills har det gått riktigt bra faktiskt. Jag sa ju att jag skulle trappa ner med kolhydraterna stegvis men jag har knappt ätit några "farliga". I måndags åt jag smörgås på kvällen, och i tisdags med. Men det gjorde ju inte så mycket. Havregrynsgröt åt jag till frulle igår men det gjorde ju inte heller så mycket. På det stora hela är det väldigt lite kolhydrater. Eller ja, visst får man i sig ändå via t.ex grönsaker etc så hjärnan går det ingen nöd på i alla fall :-P

Känner mig nöjd!

Igår när jag gick på affärern hade jag tankar på mörk choklad även, men jag köpte som sagt jordgubbar och melon istället! :-) Men visst, lite sug sitter i. Men det brukar ju försvinna relativt snabbt när man äter såhär.

Imorrn får vi se vad vågen säger. Väger mig så tidigt på morgonen dock så jag vet inte om det blir en rättvis bild. Jag väger vanligtvis några hekto mer tidigt på morgonen än vad jag gör t.ex vid 9.00. Men vi ser väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0