yeah!

Trots helgens slarv, eller ja i princip hela förra veckan vart rätt slarvig egentligen. Minimalt med träning och ganska dålig kost i jämförelse med hur jag bör äta för att nå optimalt resultat. MEN vågen förvånade mig imorse trots allt. När jag trodde det skulle bli ett ganska stort plus blev det istället ett halvkilo ner. Inte så dumt.

Idag känner jag mig en aning risig. Lite trött och en aning snorig. Men så länge jag bara är snorig kan jag köra på crosstrainern! Det är värre med halsont, då är man bara dum om man tränar. Jag vet att jag har kört någon gång, trots att jag varit ansträngd i halsen eller så. Då går det fan aldrig över vill jag lova. Man får dras med det onödigt länge när man istället hade kunnat låta bli och blivit frisk på ett par dagar. Så nej, aldrig mer träning för mig när luftvägarna säger ifrån!

Kommentarer
Postat av: Katja

Idag har jag varit på Aerobics! de du!

2008-01-21 @ 21:58:34
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0