Torsdag.

På schemat står såklart tentaplugg. Vi har malt igenom ett antal frågor redan men vi kommer aldrig hinna alla så idag skulle vi välja ut några från varje område... Jag måste försöka sitta lite själv i helgen också och svara på lite frågor. Då får man ju tänka helt själv.

Igår var en rätt bra dag! Pluggade, åt bra lunch (tonfiskröra + sallad) promenerade hem i ganska rask takt och orkade 24 minuter på crosstrainern sedan på kvällen! :D Det tar sig. Tricket är nog att man antingen har jäkligt bra musik att lyssna på eller något fängslande att se på TV. Jag har hittills haft TVn på varje gång jag använt den. Det är så soft att kombinera två saker samtidigt.

Idag vet jag inte hur länge vi hade tänkt sitta. Men jag och Erika ska nog gå på BP klockan 17.00 så jag tänkte masa mig hem senast 15.00. Jag ska ju gå såklart så då vill jag gärna ha en timme för mig själv hemma så man hinner äta och sånt. Det är dessutom gratismånad (helt sjukt att de har en hel månad gratis), som jag tror jag nämnt förut. Så det gäller att man är i tid så man får plats på passen. Lite drygt att det ska vara en månad faktiskt... en annan som betalat halvårskort redan vill ju få valuta för pengarna = inte gå dit och riskera att bli utan träningsplats. Men men! Bara att bita ihop, hehe. Fördelen är ju att de har massa specialpass då. Och det är ju bra!

En annan bra sak är att alla bra TV-serier drar igång nu! Har redan sett senaste DH och OTH. Me like!

Dags att borsta tänderna, smeta på lite mascara och dra iväg.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0