Tisdag

Ännu en dag med plugg. Idag har jag skrivit ut 20 sidor instuderingsfrågor som vi skall plöja igenom. Efter det tror jag att man är hyfsat redo. Jag är dålig på att ha en pluggstrategi egentligen. En del skriver små lappar och tankekartor. Men jag har aldrig lyckats lära mig mer med små stödord dessvärre. Jag kör bänknötarvarianten. Näsan i boken några timmar i sträck, sen får det vara bra. En hög med lappar i fickan som man kan studera på bussen hem är not my cup of tea. :-)

Erika frågade igår om vi skulle träna idag. Och nu med mitt nya leveren var jag inte sen att haka på. Så 17.00 är det dags att svettas lite igen. Ska också försöka promenera hem idag med, om det inte blir för tight om tid. Men jag får väl gå tidigare då. Träningen gör säkert att man får förnyad pluggenergi med!

Nu ska jag ta min burk med keso och jordgubbar och bege mig mot uni.

Dagens låt: Thåström  - Mästaren & en iskall margarita

Kommentarer
Postat av: Katja

Yo! Nej, jag kör inte på hard! ;) har precis klarat ut easy... Heehe ;)

2008-01-08 @ 18:44:01
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0