spymätt

Det var den dagen det. Idag har jag roat mig med att se resterande avsnitt av Gossip Girl, sovit en stund samt ätit för mycket. Eller egentligen är det inte för mycket, men min mage är fan inte anpassad till att äta så mycket som mina ögon vill längre, eller hur man ska förklara! :-P Därför har jag en lätt illamåendekänsla nu och ska ta och lägga mig.

Jens är borta och spelar tv-spel så jag har varit ensam hemma hela kvällen. Därav allt ätande? Troligen... Jag har i alla fall sett på Göta Kanal och spelat Sims - Jorden Runt... hehe. En spännande lördag med andra ord. Men rätt skönt. För hostan har ju inte direkt lämnat mig ifred.

Förresten provkörde Jens en sån här idag, Hyundai i30. Inte så dum, men man får väl gå igenom alla alternativ innan man bestämmer sig! Det är ju trots allt han som ska köpa den, inte jag... så jag får väl snällt stå på sidan av och inte lägga mig i för mycket ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0