Spymätt

Idag for vi en sväng ut på Strömpilen, sedan till Marieberg. Hämtade upp Lotten och for sedan hem för att göra oss klara. Sedan var det äntligen dags för mat på O'learys. Tog en Fajita Chicken burger och hällde sedan i mig en Grasshopper efter maten. Sedan var det stopp. Har inte ätit sådär mycket på flera månader känns det som, inte ens på jul. Och pommes var inte sådär överdrivet gott som jag inbillat mig. Ska bli skönt att återgå till lågkolhydratmaten till veckan igen :-P

Sedan var det show på Idun med Babben. Helt klart sevärt. Fast jag hade önskat lite mer Stand up än vad det var, men som sagt - helt okej! Och nu känner jag mig mer än mätt. Känns som jag fortfarande har mat upp i halsen... :-P

Usch vilken onyttig helg det har varit egentligen. Öl igår samt popcorn. Fika idag samt en öl + drink + pommes. Nu blir det renlevnadsvecka till 100%

Kommentarer
Postat av: Karolina

Fast popcorn är ju inte onyttigt... bara om man gör som i Amerika, och häller tre kilo smör över. Brrrr. :/

2008-01-20 @ 10:18:40
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se
Postat av: Emma

Lina: Men inte speciellt nyttigt heller om man ser det ur min synvinkel - jag ska ju inte äta snacks och godis! ;)

2008-01-20 @ 10:36:23
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0