Sekten

Jag var medlem på ett forum fram tills nyss. Eller jag är fortfarande men har bett om att bli bortplockad för det är ingenting för mig längre! Kort och koncist, eller hur? :-)

Med en k-pist är det svårt att diskutera (...)

Ahhh.. frihet... :-D



Nu blir det sen middag i form av lax med kokos eller något, kanske en film och mys i soffan. Precis som det ska vara. Imorrn kanske det får bli en promenad. Jag får se! Måste nog plugga lite också. Har verkligen ingen lust men men... Har ingen lust med omtenta heller! :-P

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg att du blev borttagen och jag förstår dig och tror jag vet vad (vem) det beror på.
Själv har jag ju avgått som administratör och moderator idag (inatt) men är kvar som medlem.
Hur som helst - jag kommer fortfarande att följa dig och din blogg! :)

Ha en fortsatt skön kväll!

2008-01-12 @ 21:12:10
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: sanna

Men här har jag väl kvar dig? :D

2008-01-13 @ 11:47:50
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Emma

Lina: Rätt skönt att bara vara medlem också och slippa allt tjafs ;)

Sanna: Jajjemen! :D

2008-01-13 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0