Nyår

Gårdagen var trevlig på alla sätt. Höll mig till ca 3-4 glas vin under hela kvällen så det blev ingen urspårning! Hem kom vi runt 04 då vi äntligen dels kommit fram på telefonen hos Umeå Taxi och dels fått en bil tilldelad. Och snabb var han också. Det tog max 15 minuter. King, när man väntat halva natten på att komma fram på telefonen.

Anders gjorde i alla fall gudomlig mat. Förrätten bestod av hummer på en bädd av ruccola, nöt/fröblandning och bacon. Till det en sås gjord på bland annat senap, tror jag i alla fall. Var väldigt gott i alla fall. Till huvudrätt fick vi oxfilé med blomkålspuré, sparris och rödvinssås. Också jättegott! Sedan var man mätt och stinn, men lite efterrätt gick ju också ner förstås.




Efter middagen for vi vidare till Nicklas och Erika för att umgås innan tolvslaget. Och det var väl det! Så mycket mer spännande hände inte!

Idag skall det nog städas. Det ser förjäkligt ut här!!


Kommentarer
Postat av: Katja

ang skorna: om man har en sambo som heter Tommy tycker han att det räcker med ett par skor ;) typ per år. Så jag försöker vara lite duktig och inte köpa för många åt gången ;) Hehehe! Ni verkar haft trevligt på nyårsafton i alla fall!

2008-01-01 @ 14:39:38
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Katja

Eftersom du är lite seg idag skriver jag här också: Grattis på födelsedagen! :)

2008-01-02 @ 11:28:09
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0