Men ja ä inte bitter ...

Jag har som vanligt inget speciellt att skriva om eftersom det knappt händer nåt i mitt liv för tillfället. Skulle posta ett brev till 3 idag (förlängt mitt abonnemang) och traskade iväg till en postlåda. Ingen lång promenad alls men det var ju rätt kallt så halsen snörde ihop sig och hostan bröt ut och höll i sig hela vägen till lådan. Vågar jag inte ens gå ut? Stannade i alla fall inne resten av dagen och slappade. Har kollat på ett gäng avsnitt av Kyle XY och druckit massvis med vatten med förhoppning om att halsen ska bli bättre.

Nu hoppas jag på att jag får sova hela natten!

Night!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, jag har inte vägt mig på någon annan våg än den hos sköterskan och den hos mig.
Så nästa gång om det visar pyttepyttelite i minskning, så blir det vägning på en till våg hos dem. Annars vette fan... :/

2008-01-29 @ 08:47:32
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Katja

kan du inte gö sånt på internet? ;)

2008-01-29 @ 10:46:26
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0