Jippie!

Jag fick sova ända till 08 imorse, utan att hosta (vad jag vet i alla fall)! Skönt, nu verkar det ha vänt. Can't wait.

Idag är det tvätt som gäller. Väldigt skoj. Sedan ska jag roa mig med att prova alla mina jeans i garderoben och jubla över hur många par jag äntligen kan ha igen... Hehe. Borde sälja iväg en del plagg på Tradera eller nåt. Men jag vet inte riktigt hur man går till väga. Hur mycket man kan ta i porto etc. VI får se. Får väl bli en rensning om några kilo till eller så.

Dagens låtar:
U2 - Miracle Drug
Johnny Cash - I walk the line

Kommentarer
Postat av: Lina

När det gäller Tradera och porto så är grejen att gå efter Postens egna portotabell. Väg dina varor (gärna emballerade om du kan) och på så vis får du fram vad det väger - kolla tabellen - och sätt portopris därefter. Och skicka paketen som brev, det är billigast. :)
Länk: http://posten.se/foretag/vara_tjanster/postageguide/postguideLetterDom.jspv

Det är lätt att bli medlem och är inte särskilt svårt att börja sälja. Var noga med beskrivning av din vara och ha en bra bild (eller flera, men ju fler bilder - desto dyrare blir det för dig).

Jag tar inte betalt för emballage utan paketerar mina varor i plastpåsar och sedan brunt papper, från ÖoB som kostar runt 7:- rullen. Och så tejpar jag med bred, brun tejp, typ packtejp.

Seså, sätt igång och börja Tradera nu!
Det är alltid lika roligt när man får saker och ting sålda = mo' money! ;D

2008-01-29 @ 14:08:52
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Eva

Tänkte tipsa om en tävling jag har i min blogg, kika gärna in! :)


Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0