Det är så konstigt...

... att se en dödsannons i tidningen och känna igen namnet. Även fast man inte kände personen särskilt väl så känns det ändå sorgligt att personen ifråga inte finns mer. Konstigt på något vis.

Många minns Erik U:son Dahlström från Baren på TV3. Så även jag när han traskade in på Mittuniversitetet iförd en Baren-munkis. Visst hade man sina fördomar, det hade nog de flesta av oss. Erik - en "brat" från Stockholm, det säger ju sig självt eller hur? Och nog var man lite nervös för att han skulle köra över en när man skulle kritisera hans B-uppsats.

Dock är jag väldigt glad för att jag faktiskt fick slå sönder mina fördomar i det fallet. Erik visade sig vara en mycket trevlig och rolig människa. Något jag inte trodde om bratsen från Stockholm! :-) Alltid skoj att stöta ihop med honom på Kåren framåt småtimmarna och snacka lite skit!

Det är hemskt tråkigt när någon så ung plötsligt avlider.

Vila i frid Erik
image65

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch ja, det är verkligen hemskt! Men det var ju bar att kunna ändra uppfattning om ngn:D Kram

2008-01-18 @ 16:09:01
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Johanna

:(

2008-01-18 @ 23:10:28
Postat av: Anna

Alltid så tråkigt när någon dör, speciellt när det är unga människor, känns så onödigt när de hade så mycket kvar.

2008-01-22 @ 16:50:19
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0