Dagen

Idag har jag suttit med Jim och Elina och pluggat i det tämligen folktomma Tornet på universitett. Fiket var inte öppet heller så man fick sig inget morgonkaffe! Men nästa vecka skulle det öppna igen! Och då kommer jag nog hänga där en hel del om man skall lyckas nöta in så mycket man kan innan tentan.

När jag kom hem körde jag 20 minuter på crosstrainern. Jag dog nästan den här gången med. Och ändå körde jag inte på så tungt motstånd. Så mitt första mål är nog att orka 30 minuter. Jag trodde ju liksom att jag hade lite ork ändå pga. spinningen. Men tydligen inte, haha! Men ändå skönt att svettas lite. Med maten gick det ju värre idag då jag åt upp resten av smörgåstårtan. Men men, skall köra vidare med min GI-inspirerade kost till veckan så då blir det nog ordning och reda igen! Beach 2008, eller 2009 kanske ;-)

Nu skall jag kika på Meet the parents och sedan sova. Plugg imorgon igen. Jippie. Men det blir bara halvdag, skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, crosstrainer!
Damn, jag vill ha en sån. Synd att dom är så ruggigt dyra. :|

2008-01-04 @ 12:17:01
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0