Dag 1

Då var det alltså dags. Idag börjar "mitt nya(re) liv". Jag har ju tidigare kört på GI-inspirerad kost så jag tänkte göra det den här gången med. Man får ju äta så mycket god mat :-)

Sedan skall jag också försöka komma igång med aktiviteter igen. För det har ju varit väldigt dött i över en månads tid. Men den här gången ska jag försöka satsa på att gå på gymmet och köra spinning, body pump eller body jam (eller variera med något annat) i alla fall 2 gånger i veckan till en början. Mitt största mål är fortfarande att få någon slags rutin på att gå promenader. Och ja, jag vet att det inte ger så hög puls för er som håller på med sådant. Men sen när är det dåligt med friskluft :-) Skall hur som helst försöka gå från skolan idag bland annat så får vi se hur resten av veckan blir. Crosstrainern skall också bli välanvänd har jag tänkt.

Sätter upp stora mål för mig själv känner jag och jag kanske inte lyckas med alla. Men vi får se hur det går! Och vi får se hur ofta jag uppdaterar min hälsodagbok :-) Har gjort en ny kategori om någon skulle vara intresserad att följa det här fortlöpande (hälsohitler kanske är stötande för en del så jag döpte om det... :-P)

Nu blir det äggfrukost och sedan tentaplugg.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Katja

Promenader är ju faktiskt bra för kroppen, även om man inte får så hög puls! :) Denna vecka är det gratis på ego så jag tänkte kanske spöa förkylningen lite o gå dit... Får se om man vågar...

2008-01-07 @ 13:01:19
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0