Blä

Idag vart inte mycket gjort. Men det känns som jag inte kan trycka in mer information i skallen nu. Har packat ihop alla papper jag ska ha med mig och förberett med pennor och sudd. Man vet ju aldrig om en penna slutar fungera menar jag!

Vart inget tränat idag alls. Orkade inte ens gå hem för det var så halkigt och slaskigt. Imorrn ska jag försöka röra mig i alla fall. Snackade om body pump med Erika men vi får se hur det blir. Kanske bara kör på crosstrainern också.

Sedan blev jag arg förut när jag inte lyckades fixa EG-fördraget. Kom ihåg det alla som ska läsa jöken. Köp inte den röda lagboken för där finns inte EG-fördraget med utan man får skriva ut en miljard sidor istället. Hur som helst vart jag uppgiven och tryckte i mig tacos som fan + ett glas läsk. Värdelöst. Men imorgon blir det som sagt nya tag. Och efter det här har jag ju all tid i världen att äta, träna och planera mitt hälsosamma liv.

Känner mig inte helt förberedd för imorgon trots att man pluggat rätt mycket.Det går ju fan inte att få U om man får ha med sig doktrin till och med! Det kan bara inte gå... eller?

Aja, det får bära eller brista!

Tentaångesten är här för att stanna. Men imorrn den här tiden är det ÖVER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det gick bra =) Här i ösund äre iaf skitväder m regn o slask! =( men d blir ume på fredag...får se va man möts av där!

2008-01-16 @ 17:33:38
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0