alltså ...

Jag har lite ångest idag känner jag. Enligt uppgift ska vi få veta tentaresultaten idag, men än verkar det inte ha kommit något. Usch. Hatar att vänta! Tyckte ju tentan gick hyfsat och jag hoppas givetvis på G. Men en konstig känsla säger mig att så inte är fallet. Jag kanske förklarade för dåligt på frågorna ändå... Men vad vet man. Man ska väl inte ta ut nåt i förskott, vare sig det är bra eller dåligt. Men det känns ändå bättre att förbereda sig på det värsta.

Men jag orkar inte göra om den där tentan.. suck. :-(

Never mind! Jag fick godkänt!  :D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! :D

2008-01-30 @ 14:52:25
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Erika

Grattis! :-D

2008-01-30 @ 15:31:50
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0