Utvärdering

Nu ska jag sammanfatta de här första veckorna (4,5 närmare bestämt) av Project Healtway!

Överlag tycker jag att det har gått hyfsat. Inte så bra som jag velat eftersom jag slarvat en hel del och varit sjuk så jag inte kunnat kompensera med träning. Dock har jag ju kommit igång i alla fall och har trots allt gått ner ca. 4 kg under den här tiden. Inte illa pinkat med andra ord. Men jag kan inte låta bli att tänka att det kanske hade blivit -5 kg om jag skärpt till mig. Men som sagt, man ska vara glad för det man uppnått och inte gräma sig över det man "gått miste om"! Det är bara dumt. Så bort med de tankarna.

För kommande period. Dvs 7 februari - 7 mars hade jag tänkt komma igång bättre med motionen. Försöka hålla igen så gott det går på helgerna och äta GI-kost i så stor utsträckning som det är möjligt. Ibland får/vill man ju också göra avsteg från dieten och det spelar ju inte så stor roll om det blir en eller två dagar av 30 möjliga som man svävar ut lite.

Viktmässigt vill jag gå ner 4 kg till. Det återstår att se vad det landar på förstås. Men gärna lika mycket till! :-)

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan gud vad duktig du är!=) Visst är det kul när man ser resultat!? Vad kul att du lägger ut massa recept. Fortsätt med det!:) Kramrkam

2008-02-07 @ 11:55:34
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: sanna

Duktig Emma, ta det lugnt bara!

2008-02-07 @ 20:16:47
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: miss xl

Tack! Du
med! Asbra jobbat! :)

2008-02-08 @ 10:58:26
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0