Trött så trött

Igår grillade vi för första gången i år. Snacka om att man började längta till sommaren ännu mer! Sedan blev det en och annan öl och innan jag hann reagera blev det utgång. Jaja... Det var ju ett tag sedan man var ut så det fick väl vara godkänt då!

Idag är jag astrött. Och så ilar det lite i mitt ena öra. Lite rädd att en öroninflammation är på gång. Hade det för något år sen eller två och det är inte nice.

Nu ska jag slänga mig framför tv'n en stund. Lär väl somna under filten!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0