Tristess!

Jag är sjukt rastlös idag. Jag borde göra en del saker, men det blir ändå inte av. Varför är det så? Plocka ur diskmaskinen är ett exempel, det tar inte ens 5 minuter men ändå drar jag på det halva dagen. Men, ska göra det... sen. ;-)

Well. Igår var det förresten riktigt nära att jag vispade ihop chokladpudding på kvällskvisten. Men jag hejdade mig i sista sekunden och gjorde en proteindrink istället.

Och ni kan glömma att jag ens tänker lukta på en semla idag! Icke.

Dagens låt:

Thåström - Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce

Kommentarer
Postat av: Katja

Det är väl inte det att jag är ointresserad, det är väl mest bara svårt att komma igång med pluggandet!

2008-02-05 @ 12:52:46
Postat av: Helena

Du är duktig du. Själv ska jag frossa i mig en semla, det är ju trots allt fettis-dagen ;)

2008-02-05 @ 16:03:50
URL: http://hidenas.blogspot.com/
Postat av: Jisan

jag känner igen mig i det där, jag ska bara..typ :D Usch, varför gör man inte sakerna på engång?

2008-02-06 @ 08:12:28
URL: http://jeezez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0