Träningsvärk

Har en aning träningsvärk idag efter gårdagens step-pass. Skönt att det stramar lite! I övrigt tyckte jag nog inte step var så kul. Det blev lite för mycket med att både bygga på rörelserna eftersom och kliva upp och ner på brädan. Jag började ganska ofta med fel fot kan jag ju säga, hehe. Funderar på om Body Step kan vara roligare ändå. Det är tydligen uppbyggt som så att man har nya rörelser för varje låt, kanske är enklare?

Jaja. Idag är det slaskigt och tråkigt väder. Perfekt för att vara inomhus och bara lata sig med andra ord. Och det är exakt vad jag ska göra idag!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0