Torsdag.

Som sagt. Skriv vem du är, du som läser! Ynkligt att bara två personer har gett sig till känna, två som ändå brukar kommentera då och då :-)

Hur som helst. Torsdag idag, och träning står på schemat. Ska bli nice att röra lite på fläsket igen. Funderar på att ta en vända på stan. Inte för att jag har råd att köpa något, bara för att kolla lite! Det enda jag ska köpa i så fall är lite frön till dagens middag.

Usch, jag känner mig så bedrövligt fattig. Så här lite pengar har jag nog inte haft sen... Näe, jag har nog aldrig haft så här lite pengar på mitt konto någonsin. Suck. Får hålla tummarna för det där jobbet jag var på intervju för, men det känns hopplöst. Kan bara tänka mig hur många sökande de hade.

Well, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tittade in här för ett bra tag sedan om mitt minne inte sviker mig, nu är jag här igen. :)

2008-02-28 @ 12:09:07
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Madde

Jag läser vaaarje dag men det vet du redan ;)

2008-02-28 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0