Tidigt imorgon igen?

Funderar på att kliva upp råtidigt imorgon igen för att gå och jobba. Om jag lyckas återstår att ske, men det betyder ju att jag bör lägga mig och sova nu. Men det skulle ju vara skönt, göra bort jobbet och sedan slappa resten av fredagen! Inte dumt alls.

En läsare vill ha något recept utan "massa konstiga saker". Jag vet inte riktigt hur hon menar? Jag tycker inte maträtterna jag lagt ut hittills är speciellt konstiga förutom att de är GI-vänliga då! Men jag får väl försöka göra något som liknar pannkaka eller korv och makaroner.

Något som är konstigt däremot - det är skånska ;-)


Hänger ni med? Hehe.

"Pittamad"?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0