Suck

Jag har insett att jag inte kan ha någonting "gott" hemma för jag äter av det om det finns. Även fast jag inte tycker det är speciellt gott så trycker jag in i käften per automatik. Det är ungefär det jag har gjort i helgen! Har inte tänkt efter ett dugg utan bara gett efter för sockrets kraft. Det hela började på Alla Hjärtans Dag och sedan barkade det utför. Det har väl lite att göra med den där ökända röda veckan också. Jag har så svårt att stå emot då...

Tänkte eventuellt sätta upp några nya delmål nu till veckan istället för det känns ju som jag sabbat det jag bestämde sist. Men men, vi får se. Eller helt enkelt försöka komma upp på banan igen och skärpa till mig och ta smällen när det kommer visa sig att jag inte gått ner något i vikt den 7:e mars :P För nu har jag bara gått UPP i vikt istället.

Meeen... hoppet är ju det sista som överger en. Så det är väl bara att börja om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0