Planering

Jag skall försöka göra en matplan för den här veckan. Då blir det nog enklare att inte sväva ut i kolhydratsträsket. Skall sätta mig med mina receptböcker nu strax och skriva upp! Sedan är det bara att fara och handla. Nu när vi har bil kan vi ju faktiskt storhandla utan att det känns jobbigt att kånka kassar på bussen.

Träningen då? Med största sannolikhet blir det Powerstrike med Linnéa imorrn igen. Sedan har jag också lagt in Body Attack i träningsdagboken. Ska försöka få med mig nåt sällskap på det också! I övrigt vet jag inte riktigt. Skall träna en gång till i alla fall. Men vad, är frågan! Kanske ska klämma in några minuters crosstrainer också. Det var längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0