Nu jävlar!

Jippie! Idag kunde jag crosstraina utan att hosta mig genom passet! Det betyder att jag är på G igen och äntligen kan trava iväg till gymmet för några svettiga pass som bränner bort mina överflödskilon. Känns förbannat bra faktiskt. Kanske redan imorgon? Är lite sugen på RPM+Body Pump, men vi får se. Mest för att jag är less på spinningpasset som jag brukat gått på, på tisdagar annars.

På fredag har jag i princip lovat bort mig att följa med på step också. Sist jag provade (för typ 3-4 år sedan på friskis i Sundsvall) så tyckte jag inte att det var så kul men jag kanske har ändrat mig, eller så är det ett roligare (och enklare koreografi) pass här uppe! De har börjat med något som heter Dance Aerobics på Träna också, jag undrar om det är svårare än t.ex Body Jam och sådant. Kanske får testa det med någon gång.

Just nu skall jag emellertid bara hålla tummarna så förkylningen inte kommer tillbaka med förnyad styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0