Nöjd och mör

Gick ju hur bra som helst på träningen idag. Peppar man sisådär en halvtimma innan med massa musik så kan det aldrig gå fel!

Jag kom hem och duschade, mixade en smoothie och bänkade mig framför Skipper-häxan. Tråkigt avsnit idag med Babsan ändå :-P Sedan roade jag mig med Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares och nu är det väl dags att sova.

Jag undrar om jag kanske skall tvinga upp mig själv runt 06 imorgon och köra en tidig städrunda. Börja 07 och vara klar strax efter 08. Skönt att få det undanstökat!

Imorrn får Jens hämta bilen! Och då måste vi ju cruisa runt!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0