Fredag!

Helgen på intåg med allt vad det innebär. Vi har väl inga planer direkt, men man vet ju aldrig vad som dyker upp! Solen skiner i alla fall och lägenheten ser inte överjävlig ut! Jag ska försöka mig på att träna step idag och Jens skall göra tacos till middag. Så det är bara för mig att trava hem sedan, duscha och sätta mig till bords. Kan det bli bättre?

Tacos är ju enligt mig rätt bra ur GI-synpunkt. Bara man skippar mjuka bröd och håller sig till typ ett hårt tacoskal. Annars är det ju bara köttfärs och grönsaker. Vill man vara extra petnoga kan man ju skippa tacoskalen med. Vi får väl se hur pass bra karaktär jag har ikväll! :-P

Dagens låt:

Melody Club - Fever, fever


Kommentarer
Postat av: Elin

Exakt vad jag tycker! Jag är ett stort fan av fajitas och tacos, och har ätit det flera gånger sedan jag började med GI. En gång syndade jag med fyra nacho-chips, men annars går det lysande utan. Särskilt med mycket guacamole. :)

2008-02-09 @ 13:56:26
URL: http://giproject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0