Festligt

Fredag idag och det är ju alltid lite festligare när helgen annalkas! Jens ville dock inte göra någonting alls i helgen. Bara se filmer på löpande band. Och det kan jag väl gå med på förstås! Bara det inte innebär att jag kommer sitta med käften full av chips i tre dagar. Kan ju inte sabba veckans framgång nu igen. Hej keso min vän, säger jag bara.

Snön yr utanför och det ser slaskigt ut. Termometern står givetvis på nollgradigt.

Fredagslåtar:
Christian Kjellvander - Allelujah
Imperiet - Århundradets brott
Nerina Pallot - Idaho
The Hives - Two timing touch and broken bones

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger bara popcorn! :D

2008-02-01 @ 17:19:06
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Emma

Lina: Det är ju tyvärr nästan lika mycket kalorier i micropopcorn som chips! :/

2008-02-01 @ 17:34:26
Postat av: sanna

Keso, avokado och te. All you need baby! :D

2008-02-02 @ 10:41:22
URL: http://blogthing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0